H πρώτη εντύπωση δύσκολα αλλάζει

Standard

Τα αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποιήθηκε στο University of Western Ontario, έδειξαν ότι η πρώτη εντύπωση καθορίζει το άτομο στο περιβάλλον στο οποίο δημιουργήθηκε, ενώ οι  μετέπειτα εμπειρίες επηρεάζουν αυτή την εντύπωση, μόνο όμως σε συγκεκριμένα πλαίσια. Ο εκέφαλος αποθηκεύει τις μετέπειτα εμπειρίες σαν εξαιρέσεις στον κανόνα, οι  οποίες ισχύουν μόνο σε συγκεκριμένο περιβάλλον. Για παράδειγμα αν κάποιος εργαζόμενος δημιουργήσει αρνητικές εντυπώσεις, το να δείξει θετικά στοιχεία  εκτός δουλειάς δεν θα αλλάξει και πολύ τα πράγματα. Το πείραμα περιλάμβανε τη παρουσίαση άγνωστων ατόμων σε υπολογιστή που συνοδεύονταν με θετικές είτε αρνητικές πληροφορίες. Αργότερα παρουσιαζόταν νέες πληροφορίες για τα ίδια άτομα οι οποίες ήταν αντίθετες με τις αρχικές. Για να μελετηθεί η επίδραση του περιβάλλοντος οι ερευνητές άλλαξαν το χρώμα στο φόντο της οθόνης στις διαφορετικές παρουσιάσεις των ατόμων. Οι αυθόρμητες αντιδράσεις των συμμετεχόντων στις εικόνες, έδειξαν ότι οι απόψεις τους επηρεάστηκαν μόνο όταν τα νέα στοιχεία ήταν στο αρχικό πλαίσιο. Σύμφωνα με τον επικεφαλής της έρευνας, οι πρώτες εντυπώσεις είναι εμφανώς ανθεκτικές και για να αλλάξουν οι προσπάθειες θα πρέπει να γίνουν στο ίδιο πλαίσιο.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s