Διαχείριση Συγκρούσεων στο Σχολείο

Παρουσίαση που πραγματοποιηθήκε στο 1ο Πανελλήνο Συνέδριο Σχολικής Φυσικής Αγωγής και Αθλητικής Επιστήμης, στο πλαίσιο του 2ου e- workshop με θέμα: «Διαχείριση συγκρούσεων στο σχολείο»

Το σχολικό περιβάλλον αναμφισβήτητα αποτελεί μικρογραφία της κοινωνίας μας. Οι συγκρούσεις δεν παύουν να υφίστανται όταν υπάρχει αλληλεπίδραση μεταξύ ατόμων, είτε είναι μόνο δύο είτε περισσότερα και φυσικά είναι πιθανό να προκύψουν σε όλα τα ιεραρχικά επίπεδα.

Στο εργαστήριο με θέμα «Διαχείριση Συγκρούσεων στο Σχολείο», πρώτος και σημαντικότερος σκοπός είναι η αποδοχή των συγκρούσεων σαν γεγονός που δεν θα πάψει να εμφανίζεται, αλλά σε συνέχεια και ανάπτυξη αυτού, η κατάλληλη διαχείριση όπως και η ανάπτυξη συστημάτων επίλυσής τους. 

Απώτερος σκοπός του Καθηγητή Φυσικής Αγωγής είναι μέσα από το μάθημά της γυμναστικής να «χρησιμοποιήσει» τον αθλητισμό, τη δυναμική της ομάδας και τον ανταγωνισμό, ώστε να μετατρέψει τις συγκρούσεις σε θετική διαδικασία για εξέλιξη και ανάπτυξη των μαθητών, χτίζοντας εφόδια που θα τους συνοδεύουν σε όλη τους τη ζωή, όπως η συναισθηματική νοημοσύνη και οι ικανότητες επικοινωνίας. 

ΥΛΙΚΟ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s