ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

Είναι πολύ αποτελεσματικό για την ετοιμασία του αθλητή πριν τον αγώνα, να γνωρίζει ακριβώς τι πρέπει να κάνει ώστε να μπορεί να  αισθάνεται σιγουριά και να μπορεί να συγκεντρωθεί χωρίς να αποσπάται από εξωτερικά ερεθίσματα.

Η εφαρμογή κάποιας προαγωνιστικής ρουτίνας είναι κατάλληλη μέθοδος για να ακολουθήσει ο αθλητής κάποια συγκεκριμένη διαδικασία πριν τον αγώνα. Συμπεριφορές όπως τελετουργίες και προκαταλήψεις δεν πρέπει να αποδοκιμάζονται καθώς αποτελούν διαδικασίες μείωσης του άγχους.

Είναι αποδεκτές οι εφαρμογές κάποιων σταθερών συμπεριφορών πριν από τον αγώνα όπως η στάνταρ προθέρμανση μέσα και έξω από το νερό, ο καθορισμένος χρόνος άφιξης στο κολυμβητήριο, η συγκέντρωση της ομάδας κτλ.

Παράδειγμα: με την άφιξη της ομάδας σε ένα κολυμβητήριο, στα εκτός έδρας παιχνίδια, καλό θα είναι να δοθεί στους παίχτες λίγος χρόνος για να προσαρμοστούν με το περιβάλλον και να περιεργαστούν το χώρο, μετά μπορεί να ακολουθεί η ομιλία για το σύστημα της ομάδας που καλό θα είναι να γίνεται σε κάποιο περιορισμένο χώρο πχ αποδυτήρια για να αποφεύγονται τα εξωτερικά ερεθίσματα. Έπειτα ο κάθε παίχτης μπορεί να ακολουθεί τη δικιά του διαδικασία για το ζέσταμα έξω από το νερό μέχρι τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή που  η ομάδα θα πέσει στο νερό.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ..
product_thumbnail
 

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s