7 Συμβουλές για όσους ζηλευουν και θέλουν το κακό του άλλου

Standard
upl58b6aade31304Γιατί κάποιοι επιδιώκουν το κακό ή την καταστροφή του άλλου όταν κανείς δεν είναι τέλειος;  Η ζήλια οφείλεται σε αισθήματα κατωτερότητας, ανασφάλειας, χαμηλής αυτοεκτίμησης και αυτοπεποίθησης. Όσοι ζηλεύουν δεν ξέρουν πως να τοποθετηθούν στην επιτυχία των άλλων, υπάρχει σύγχυση, προβολή του εαυτού και σύγκριση. Η εύκολη οδός είναι να γίνεται αρνητική κριτική μειώνοντας τις επιτυχίες των άλλων, με στόχο να ανεβάσουν τον εαυτό τους. Η ζήλια και ο φθόνος  αποτελούν τρόπο σκέψης, μερικοί άνθρωποι έχουν την τάση να σκέφτονται τα πάντα  συγκρίνοντας τον εαυτό τους με άλλους.
Παρακάτω δίνονται 7 συμβουλές για να διορθωθούν όσοι ζηλευουν και θέλουν το κακό του άλλου:
  1. Ενας απο τους μεγαλύτερους λόγους που ζηλεύετε την επιτυχία ενός άλλου, είναι επειδή μειώνετε τον εαυτό σας. Συγκεντρωθείτε στην ζωή σας, στα ταλέντα σας και σε αυτά που μπορείτε να κάνετε. Η αλλαγή της αντίληψης του εαυτού μπορεί να σας βοηθήσει να μειώσετε τα συναισθήματα αυτά.
  2. Σταματήστε να βλέπετε τη ζωή σαν διαγωνισμό. Μετακινήστε την προσοχή σας στην καλοσύνη και όχι στο κακό. Συγχαρείτε την επιτυχία των άλλων.
  3. Θυμηθείτε ότι κανείς δεν τα έχει όλα, η σύγκριση με τους άλλους είναι πάντα χαμένος χρόνος. Πάντα θα εμφανίζονται καλύτεροι, υπενθυμίστε στον εαυτό σας ότι κανείς δεν τα έχει όλα, όλοι έχουν προβλήματα και αδυναμίες.
  4. Η ευγνωμοσύνη είναι μεταδοτική, αντικαταστήστε ανθρώπους που ασχολούνται με τους άλλους με ανθρώπους που είναι ευγνώμονες και βιώνουν την ευχαρίστηση στη ζωή τους.
  5. Αποφύγετε τους ανθρώπους που εκτιμούν λάθος πράγματα. Εάν ξοδεύετε το χρόνο σας με ανθρώπους που ασχολούνται με τους άλλους, είναι πολύ εύκολο να πέσετε στην παγίδα της σύγκρισης. Υπάρχουν πολύ πιο σημαντικά πράγματα να συζητήσετε. Προσοχή στους ανθρώπους που ασχολούνται μόνο με τους άλλους.
  6. Κατανοήστε ότι η καλλιέργεια της ζήλιας και του φθόνου μπορεί να βασίζεται σε συμφέροντα κάποιων, μην πέσετε στην παγίδα και σας παρασύρουν. Να είστε επιφυλακτικοί, πολλές τάσεις μάρκετινγκ βασίζονται στην πυροδότηση της ζήλιας.
  7. Να είστε γενναιόδωροι, ακόμα και αν πιέζεστε στην αρχή, υποστηρίξτε το κοινωνικό περιβάλλον σας, προσφέρετε στους άλλους.

«Η σύγκριση είναι ο κλέφτης της χαράς» (Ρουσβελτ)

πηγές

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

w

Σύνδεση με %s